Moravská Třebová a Jevíčko se chtějí stát magnetem pro turisty. Doposud návštěvníky trochu opomíjená, navíc okrajová část regionu, má dva projekty, jak se výletníkům vrýt do paměti a získat jejich přízeň. Region Moravskotřebovska a Jevíčska již vydal propagační brožury, naplánoval účast na některých veletrzích cestovního ruchu či podpořil konkrétní kulturní akce a festivaly.
Moravská Třebová a Jevíčko se chtějí stát magnetem pro turisty. Doposud návštěvníky trochu opomíjená, navíc okrajová část regionu, má dva projekty, jak se výletníkům vrýt do paměti a získat jejich přízeň.
Region Moravskotřebovska a Jevíčska již vydal propagační brožury, naplánoval účast na některých veletrzích cestovního ruchu či podpořil konkrétní kulturní akce a festivaly. Hlavní ofenziva však přijde na jaře. „Na začátku nové turistické sezony se objeví také reklamními spoty v rádiích a inzeráty v novinách. Cílem je přiblížit potenciálním turistům největší zajímavosti. Pozornost se soustředí především na nově zrekonstruovaný renesanční zámek v Moravské Třebové,“ uvedla mluvčí tohoto města Pavlína Horáčková. Cíleně se bude propagovat rovněž nejnavštěvovanější zařízení města, moravskotřebovský akvapark, kam ročně zavítá přes 40 tisíc lidí. Všechny informace o městě a okolí v sobě soustředí také nové multimediální DVD.