Telemarketing zaujímá v České republice stále větší prostor v nabízených službách. Na rozdíl od některých států západní Evropy, kde telemarketing již stagnuje, u nás je ještě stále rezerva pro jeho využití v nejrůznějších oborech. Řada firem má zájem získat informace o nových trendech telemarketingu u nás i o možnostech využití moderní telekomunikační technologie.
Tomuto zájmu vychází vstříc konference Telemarketing Czech 2003, kterou 16. června pořádá v TOP Hotelu Praha Pasante, s. r. o., za mediálního partnerství Profitu. Konference, která má v podnázvu „Telemarketing jako efektivní nástroj prodeje a podpory prodeje“, je určena především pro management všech stupňů řízení, pracovníky marketingu a prodejních oddělení, podnikatele z oblasti výroby, poskytování služeb a obchodních činností, pro firmy zabývající se poskytováním služeb v oblasti telemarketingu a direct marketingu, firmy dodávající hardwarové a softwarové prostředky pro firemní call centra a pro poskytovatele telekomunikačních služeb. Mezi hlavními tématy konference jsou možnosti využití aktivního a pasivního telemarketingu, telemarketing jako nástroj prodeje, výhody a nevýhody firemních call center ve srovnání s využitím externích služeb či databáze potenciálních klientů. Účastníci se budou moci seznámit i s příkladovou studií fungování interních call center a realizovaných projektů.
www.pasante.cz, tel. 234 600 602