Spolu s digitálním přenosem filmů bude možné i interaktivně pracovat s televizí při přenášení samotných dat, textů, proslovů, obrázků a všeho dalšího, co se dá přenášet satelitem, rádiem, televizí, mobilním telefonem, pagerem nebo po internetu.
Firmy, jako Intel, Compaq a Hewlett-Packard, už upravují nové počítače tak, aby byly připraveny na příjem těchto dat.
Digitální datové služby budou podle všeho poskytovat jednak státní televize, jednak obchodní televizní kanály s licencí na vysílání a mediální vydavatelství, jako News Corp a Fair- fax Holdings, telekomunikační firmy a poskytovatelé internetových on-line služeb America Online nebo mediální gigant Bertelsmann.
Když, jak poukazují někteří analytici, se tradiční sítě příliš do poskytování digitálních dat nehrnou, získávají noví zájemci o to více prostoru. Firmy zaměřené na zábavní průmysl už teď počítají s tím, že své služby budou moci nabízet novou formou a upravují je do nové podoby. Stojí tak u zrodu nového druhu reklamy. Je nutné přiměřeně ošetřit legislativní rámec. O to se pokouší už Austrálie, která rozjíždí testovací programy ve čtyřech městech, ve kterých si budou moci poskytovatelé digitálních dat vyzkoušet novou kombinaci přenosů v praxi v pásmu sedmi megahertzů.