Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí? Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá.
Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí?
Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá. Ale naděje ukrojit si kus koláče na přesyceném trhu tu ještě je.
Konkurence z východu pulty zaplavuje nevkusnými a nekvalitními výrobky, a to potrvá ještě nějakou dobu. Tu by měly firmy využít a propůjčit svým výrobkům kulturu a hlavně neopouštět kvalitu. K tomu je ale důležité najít k designu vztah a naučit se jeho prostřednictvím zviditelnit. Nehledejte a neučte se však příliš dlouho, čas již začal neúprosně odpočítávat!