Provozovatel lyžařských středisek začne prodávat zájezdy na hory
Společnost Snowhill, největší provozovatel lyžařských středisek v České republice, hodlá začít prodávat lyžařské zájezdy do Alp. Týdeníku EURO to potvrdil majitel a jednatel Snowhillu Karel Vacek. Firma proto před časem založila dceřinou společnost, cestovní kancelář SporTour, která již nyní zprostředkovává ubytování na českých horách. „Organizátorem zájezdů do Alp bude SporTour, ale samotný produkt hodláme nabízet pod značkou Snowhill, která je na českém trhu již dobře zavedená. Se zájezdy chceme začít již nadcházející zimu,“ říká Vacek. Firma plánuje zájezdy prodávat prostřednictvím internetu a také v kamenných pobočkách, které hodlá vybudovat v osmi nákupních centrech po celé České republice.
SporTour v současnosti vyjednává v alpských střediscích výhodnější ceny permanentek a ubytování pro své zákazníky. Součástí nabídky služeb by měla být i doprava do zahraničí. „Výsledkem všeho by měl být stav, kdy z jednoho místa budeme moci obsloužit všechny zákazníky. Tedy ty, kteří chtějí lyžovat v našich střediscích v Česku, i ty, jež hodlají za sněhem vyjet do Alp,“ tvrdí Vacek. Počítá s tím, že během následující zimní sezony by mohlo do Rakouska, Švýcarska a Itálie se Snowhillem vycestovat pět až deset tisíc lidí. „Do budoucna by se toto číslo mělo zvyšovat,“ dodává. Z informací týdeníku EURO rovněž vyplývá, že od 1. července by měl do SporTouru do pozice ředitele nastoupit Jan Herget, dosavadní marketingový manažer cestovní kanceláře Nev-Dama. „Bude se podílet na vytváření nabídek zájezdů a především nasmlouvání středisek a ubytovacích kapacit v Alpách,“ vysvětluje Vacek.
Kromě nabídky běžných lyžařských zájezdů se Snowhill, respektive SporTour, hodlá zaměřit i na bonitnější klientelu, která preferuje lyžování v luxusnějších alpských střediscích. „Chceme nabízet full-service zájezdy pro zákazníky do Kitzbühelu, Davosu a dalších lokalit, jež by podle požadavků klienta zahrnovaly ubytování ve špičkových hotelech i dopravu letadlem, ať již běžnou linkou, či soukromým tryskáčem,“ naznačuje majitel Snowhillu. Cílem rozšíření aktivit o cestovní kancelář je snaha o vyrovnanější portfolio nabídky a snaha profilovat se jako firma pro trávení volného času. „Proto jsme koupili podíl ve společnosti Yellow Point, jež zprostředkovává firemní akce a outdoorové aktivity, a také proto jsme vstoupili do firmy na zážitky Den jak sen,“ uzavírá Vacek.