Česká asociace koučů (ČAKO), nezisková odborná organizace zabývající se profesionalizací koučování v České republice, pořádá v partnerství se SAKO a ICF SK ve dnech 3. - 4. února 2011 v Praze Mezinárodní setkání koučů.
Foto: ČAKO
Jedná se o prestižní konferenci, jejímiž klíčovými tématy jsou nové trendy v koučování, verifikace výsledků, koučování týmů a seberozvoj kouče. Na akci přijede i řada odborníků, kteří se věnují rozvoji top manažerů v nadnárodních a globálních společnostech. Mezinárodní setkání koučů bude již druhou konferencí takového významu ve střední a východní Evropě, kterou ČAKO pořádá.
Více o koučování a programu konference na http://cako.cz/setkani2011. Registrace účastníků probíhá do 25. ledna 2011.
Setkání zve kouče a profesionály, zástupce různých škol a směrů koučování v oblastech podnikání, sportu i osobního života ke společné mezinárodní spolupráci nad tímto fenoménem. Je určeno všem, kteří mají snahu se zapojit do procesu profesionalizace koučování jako efektivního přístupu ke zvyšování výkonnosti. Náplní konference budou přednášky renomovaných odborníků a workshopy. Mezi hlavní zahraniční osobnosti tohoto setkání patří John Leary-Joyce, John Raddall, Soren Holm a Tom Robson, české a slovenské špičkové kouče zastoupí například Radvan Bahbouh, Peter Benkovič nebo Klára Hejduková.
„Toto setkání je vyjímečné tím, že nabízí program velkému okruhu lidí od zájemců o koučování až po profesionální kouče a to prostřednictvím workshopů, které povedou i naši zahraniční hosté. Program je vhodný i pro manažery, kteří mají zájem o zvyšování svých kompetencí,“ říká Eva Jedličková, prezidentka ČAKO.
Koučování je proces kontinuální podpory klienta při stanovování a dosahování jeho vlastních profesních či osobních cílů. Tento proces vede k trvalému zvyšování schopností klienta, přičemž kouč klientovi ponechává odpovědnost jak za stanovování cílů a hledání cest k nim, tak i za dosažení konečného výsledku. Kouč není expertem na obor svého klienta, nýbrž profesionálem na efektivitu práce s lidmi – doprovází koučovaného v hledání jeho vlastních cest, respektuje jeho zdroje a je mu partnerem při volbě co nejefektivnějšího postupu k cíli. K výsledným efektům dochází díky vzájemné synergii profesionality kouče a aktivity partnera.