Světové výdaje do zábavy dosáhnou v roce 2010 celkem 1,8 bilionu dolarů díky rozšíření širokopásmového internetu a bezdrátových technologií. Ve své studii Světový výhled zábavy a médií to uvedla poradenská firma PricewaterhouseCoopers (PwC).
Spotřebitelské výdaje do zábavy přes internet a bezdrátové kanály se podle studie do roku 2010 ve světě více než ztrojnásobí a dosáhnou 67 miliard dolarů; loni činily 19 miliard.
Nejrychleji poroste trh se zábavou v Asii a Tichomoří. O dvojmístná procenta bude v regionu růst internet, distribuce televizních programů, video hry, kasina a další regulované hry. Analytici PwC předpokládají, že Čína v roce 2009 předstihne Japonsko a stane se největším asijským trhem médií a zábavy.
Analytici PwC očekávají také nárůst výdajů za domácí video i v pokladnách kin, a to i díky modernizaci kin v rozvíjejících se zemích. Kina ve Spojených státech letos začala přecházet z klasického promítání filmů na digitální, což zlepší kvalitu promítání a sníží distribuční náklady. Digitální systémy také umožní filmovým studiím snáze distribuovat filmy ve více verzích.