Koncem dubna společnost otevřela v Praze druhý obchodní dům
PRAHA (mat) - Prodejce nábytku Kika hodlá získat první pozici na českém, maďarském, slovenském a chorvatském trhu. V roce 2006 investuje do nové strategie 120 milionů eur. „Náš koncept je na míru dělaný pro lidi ve střední a východní Evropě. Nabízíme osobitý nábytek za přijatelné ceny,“ uvedla Martina Frieser z marketingového oddělení firmy a dodala: „Rakouské společnosti, které byly včas na místě, budou patřit k vítězům rozšíření Evropské unie na východ. V našem oboru leží možnosti růstu zejména ve středoevropském regionu.“ Koncem dubna Kika otevřela v Praze druhý obchodní dům. V roce 2007 vyroste nové prodejní centrum v Brně. Kika zároveň jedná o výstavbě v Plzni a Ostravě. Maďarské portfolio se letos zdvojnásobí ze tří na šest prodejen. „Na podzim budeme jedničkou maďarského trhu,“ konstatoval šéf firmy Herbert Koch. Na Slovensku se po zahájení provozu bratislavské pobočky, jedná o výstavbě v Košicích. Do Chorvatska vstoupí prodejce ještě tento měsíc. Centrum v Záhřebu bude největším střediskem s nábytkem v zemi. „Analýza potvrdila, že chorvatský trh má velký potenciál. Proto plánujeme další výstavbu v Rijece a ve Splitu,“ dodal Koch. Obrat firmy v minulém roce přesáhl 1,13 miliardy eur. Kika nyní zaměstnává sedm tisíc lidí v 58 pobočkách.