Havas Advertising
Francouzská společnost Havas Advertising převezme za 2,14 miliardy dolarů americkou Snyder Communications, co do velikosti jedenáctou největší americkou komunikační skupinu. Smlouvu o fúzi uzavřely francouzská a americká společnost prostřednict vím internetu v neděli 20. února v 17 hodin. Podle firmy Havas jde o největší akvizici mezi reklamními agenturami. Spojením se Havas dostane ve světovém žebříčku reklamních agentur na čtvrté z nynějšího šestého místa, tedy za americkou Omnicom a Interpublic a britskou agenturu WPP.
Převzetí Snyderu je podmíněno souhlasem akcionářů, nejvýznamnější vlastníci ho podporují. Podílníkům Havasu by mělo připadnout 70 procent nové firmy a akcionářům Snyderu zbývajících třicet procent.
Podle očekávání se obrat Havasu ve Spojených státech zdvojnásobí akvizicí na 2,2 miliardy dolarů, podíl amerického trhu na obratu firmy vzroste na 45 z nynějších třiceti procent. Francouzská firma zvýší tržní kapitalizaci na 6,5 miliardy eur a ;bude mít zhruba dvacet tisíc zaměstnanců v 75 zemích. Novými klienty Havasu se stanou zákazníci Snyderu, jako McDonald s, SBC Communications či Microsoft.