PRAHA (tpk) – Z jednoho postu vznikly kvůli změně struktury managementu u české pobočky automobilky Peugeot dva. Pozici ředitele marketingu tak nyní zastává Jêrome-Pierre Bonamy (48), zatímco obchodu šéfuje Alexej Kiriakovský (36). Původním obchodním a marketingovým ředitelem byl do začátku září Georges-Henri Chambaud, který se vrací do Francie.
Bonamy působil před příchodem do České republiky jako odpovědný pracovník projekčního oddělení na ředitelství exportu Automobiles Peugeot pro Evropu v Paříži. Absolvoval Institut studií mezinárodních vztahů a Institut průmyslové strategie v Paříži a zároveň získal titul MBA v Centru dalšího obchodního vzdělávání v Paříži. Svoji kariéru zasvětil obchodu a marketingu v mnohonárodních společnostech, jako jsou Mercedes-Benz, General Electric či Ciba Geigy. V roce 1997 začal pracovat pro PSA Peugeot Citroën Automobiles. Jerôme-Pierre Bonamy je náruživým čtenářem a obdivovatelem architektury a aktivně se věnuje námořním sportům. S manželkou mají tři děti.
Alexej Kiriakovský dosud zastával funkci zástupce obchodního a marketingového ředitele. Ve společnosti Peugeot ČR je zaměstnán od roku 1997, předtím řídil dealerství Škoda a Seat ve Dvoře Králové nad Labem. Kiriakovský vystudoval obor automatizované systémy řízení na Vysoké škole zemědělské. Mezi jeho záliby patří fotografování, sportovní střelba, tenis a četba. Je ženatý a má dceru.