Menu Zavřít

Následuj Masaryka! První prezident láká k univerzitnímu studiu

28. 1. 2017
Autor: Aetna

Masarykova univerzita spustila novou akviziční kampaň pro letošní uchazeče. Ke studiu láká mladé lidi sám první československý prezident Tomáš Garrigue Masaryk – a to zcela netradičně prostřednictvím facebookových statusů, hashtagů, pohyblivých gifů nebo krátkých videí. Hlavní heslo je jednoduché: následuj Masaryka, tedy v řeči sociálních sítí: #followmasaryk.

Kampaň, kterou pro Masarykovu univerzitu připravila brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna, je postavena na střetu hodnot současné generace zvyklé neustále být na sociálních sítích, a generace zakladatelů naší republiky. „Lákala nás představa, že uděláme z Masaryka někoho současného a hravou formou ho konfrontovat s dnešní generací. Ostatně, kdy jindy jej znovu připomenout, než ve chvíli, kdy se blíží sté výročí založení československé republiky. A zároveň, kdo jiný by měl Masarykův fenomén připomínat a dmýchat, když ne Masarykova univerzita s desetitisíci studenty,“ říká Michal Rožek, new business developer agentury Aetna, jež vyhrála v podzimním výběrovém řízení na kreativní koncept.

„Původně jsme chtěli z Masaryka udělat novodobého fenomenálního Youtubera, ale museli bychom složitě hledat herce nebo způsob, jak to celé odehrát bez protagonisty. Hrozilo by přitom, že celý koncept znevážíme a lidé jej budou vnímat spíše jako recesi. To ale naším cílem určitě není. Naopak, chceme být maximálně důstojní a připomenout současným studentům i potenciálním zájemcům o studium na univerzitě, že právě oni dnes svými studijními a vědeckými výsledky, stejně jako životními postoji, následují a šíří hodnoty Masarykovy univerzity, jejíž symbolem je právě Tomás Garrigue Masaryk. Samozřejmě přitom využíváme jazyk a nástroje, jež jsou cílové skupině nejbližší,“ doplňuje Michal Rožek.

bitcoin školení listopad 24

Kampaň proto bude stavět především na word-of-mouth a sociální interakci samotných uživatelů. Na microsite www.followmasaryk.cz je k dispozici paleta nástrojů (gify, memy, emotikony, citáty, krátká videa), jež studenti a uchazeči budou moci volně stahovat a využívat na svých vlastních kanálech na internetu. Obsah se bude dále objevovat také na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube a využita bude i display reklama v rámci obsahové sítě Google.


  • Našli jste v článku chybu?