Jabra
marketing manager, marketing specialista
Společnost Jabra, světový výrobce náhlavních souprav, rozšířila svůj regionální tým o dva nové členy. Do pozice marketing managera nastoupila Nataša Perić a on-line marketing specialistou se stal Petr Němeček. Oba budou pracovat v pražské pobočce.
Nataša Perić bude zodpovědná za řízení marketingové komunikace v regionu východní Evropa. Doposud pracovala v Srbsku pro společnosti Cisco a SionNet. Studovala francouzštinu a italštinu v Bělehradě, v současné době tam také studuje business management. Zajímá ji filologie a psychologie, počítačový design a užité umění, ve volném čase se věnuje paraglidingu, sportovnímu potápění, plachtařství a ráda čte.
Petr Němeček více než deset let pracoval v pozici marketing managera ve společnostech Czech Data Systems/Apple IMC a Ixtent. V současnosti studuje obor marketing a komunikace na VŠEM. V Jabře se bude starat o vývoj, lokalizaci a správu on-line marketingových aplikací pro regiony východní Evropa, MEA a Rusko. Mezi jeho zájmy patří sport, hudba, cestování, film a technologie.