McDonald s
Rozšířit počet svých restaurací, kde nebudou k mání hamburgery, hodlá letos největší světový řetězec rychlého občerstvení McDonald s. Koupí firem Chipolte Mexican Grill, Donatos Pizza, londýnské Aroma Café a zbankrotovaného řetězce Boston Market získá 160 až 180 restaurací.
V loňském roce se tržby z „nehamburgerových provozů vyšplhaly na 91 milionů dolarů. V porovnání s celkovými tržbami řetězce McDonald s, které dosáhly 38,5 miliardy dolarů, není však tato suma příliš významná, ovšem zcela odpovídající stylu firmy.
McDonald s zároveň oznámil, že hodlá investovat do on–line potravinové prodejny Food.com. Díky ní si budou moci milovníci rychlého občerstvení objednat a nechat doručit jak hamburgery, tak cokoliv z nabídky právě připojovaných „nehamburgerových restaurací. „Je to dobrá cesta, jak spojit obě větve i zákazníky, uvedlo v prohlášení vedení McDonald s.