Car/ArtMeriva dokladuje fakt, jak moc se sbližují velká a střední auta a také to, že i ve velkém účelném autě může být pracoviště řidiče pěkným koutkem.Bez vystěhování jediného sedadla z auta se může Meriva přeměnit z osmimístné na jednomístnou.
Car/Art
Meriva dokladuje fakt, jak moc se sbližují velká a střední auta a také to, že i ve velkém účelném autě může být pracoviště řidiče pěkným koutkem.
Bez vystěhování jediného sedadla z auta se může Meriva přeměnit z osmimístné na jednomístnou. Flexibilita k momentálním požadavkům posádky je nejvážnějším zaklínadlem současného Opelu Meriva. Výkonný ředitel Opelu, odpovídající za design, Martin Smith říká: „Pro Merivu jsou charakteristické její nezvyklé proporce a výjimečný, výrazný styling.“ Popravdě: té inovativní odvahy na Merivě zase tolik není. Už vůbec ne revoluční styling. I to dokládá pohled na místo řidiče. I když: co dokáže trochu červeného potahu.
FOTO: OPEL