PRAHA (dak) - Jednotná grafická koncepce Zoo Praha a její reklamní kampaně slavily úspěch na 5. mezinárodní marketingové konferenci Světové asociace zoologických zahrad a akvárií (WAZA) v německém Münsteru. V rámci konference, jíž se zúčastnilo více než 130 zástupců z 36 zemí všech kontinentů, proběhla soutěž celkem v šesti kategoriích. Pražská zoo získala tři první místa: za nejlepší plakát (motiv s gorilím mládětem Mojou), inzerci (motiv s pavilonem Indonéská džungle) a knižního průvodce po zoo. Kromě toho dosáhla dvou druhých míst: za nejlepší webové stránky a reklamní spot („Postavili jsme novou zoo. Děkujeme Vám!“). Úspěch je zároveň oceněním dlouholeté práce hlavního „designéra“ zoo Michala Cihláře, společnosti První multimediální, která se stará o webové stránky, a filmové společnosti U.F.O. Davida Raucha, jehož reklamní spot byl oceněn již podruhé.