Značka Pampers a UNICEF již potřetí rozjely projekt „1 balení =1 vakcína“. I tentokrát si kladou za cíl získat finanční prostředky, které budou následně využity na nákup vakcín proti novorozeneckému a mateřskému tetanu. V současné době je riziku nákazy tetanem vystaveno 170 milionů žen a jejich dětí ve 40 zemích světa.
Značka Pampers věnuje v průběhu ledna až března organizaci UNICEF za každé zakoupené balení výrobku Pampers, označeného logem Pampers-UNICEF, částku, která pokryje náklady na pořízení jedné vakcíny očkovací látky proti tetanu. Ta poslouží k přeočkování dětí a žen třetího světa. „Podpora, kterou jsme obdrželi od maminek během posledních dvou let, byla fenomenální a překonala všechna očekávání. Pomohla ochránit 100 milionů žen a jejich dětí,” uvedl Ivan Krejčí, tiskový mluvčí společnosti Procter & Gamble.