Menu Zavřít

Nekouřit po evropsku

1. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Marketing

PRAHA (hns) - Na televizních stanicích všech 25 členských zemí EU letos proběhne protikuřácká kampaň, kterou financuje Evropská komise pro ochranu zdraví spotřebitele. Kampaň, kterou připraví konsorcium firem Ligaris (reklamní a komunikační agentura), B&S (PR agentura) a Carat International (mediální agentura), bude zaměřena na tři hlavní témata: Prevence pro 15-18leté, skoncování s kouřením pro 15-35leté s důrazem na mladé ženy, boj proti pasivnímu kouření. Osou komunikace by měly být webové stránky ve všech dvaceti jazycích EU. Budou shromaždovat zkušenosti a programy jednotlivých národních organizaci bojujících proti kouření, ale také informace o nástrojích Evropské komise. V Česku se setkáme s první vlnou v červnu a se druhou v září a říjnu. Týdeník EURO o tom informoval výkonný ředitel tuzemské pobočky agentury Carat Petr Majerik.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).