Menu Zavřít

Německý internetový prodejce módy Zalando expanduje do Česka

4. 6. 2018
Autor: Profimedia.cz

Německý internetový prodejce módy Zalando v létě vstoupí na český trh. Po Polsku je Česko další zemí ve východní Evropě, kam Zalando přijde. Spolu se vstupem do Irska jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013.

Zalando nabízí výběr z téměř 2000 světových a místních značek, včetně privátní značky Zalando, a přibližně 250 tisíc produktů. Včetně České republiky a Irska bude působit v 17 evropských zemích. Zákazníci v Česku budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek, jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja nebo Weekday. Každý týden přidá Zalando přibližně 9000 nových produktů a až 95 procent zboží se každou sezonu kompletně obmění. „Věříme, že náš neomezený sortiment, personalizovaná zákaznická zkušenost a pohodlí při nakupování budou v Česku dobře rezonovat. Při expanzi se vždy snažíme postupovat chytře, využíváme proto znalosti z našich současných evropských trhů,“ uvedl výkonný ředitel Rubin Ritter.

Přečtěte si: Budoucnost módního retailu

Móda, ilustrační foto
Mezi největší prodejce módy po internetu v Česku patří H&M, Lidl, Zoot.cz či Tchibo. Další velcí prodejci oděvů jsou Tesco Stores, KiK, New Yorker či Takko. Na trh letos vstoupil také prodejce oděvů C&A. Český internetový trh rapidně roste a platí za jeden z nejvýznamnějších ve východní Evropě. V roce 2017 stouply tržby e-shopů o 18 procent na 115 miliard korun. Zalando v současnosti působí v Rakousku, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Lucembursku, Nizozemsku, Norsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Polsku a Velké Británii. Díky vlastní logistické síti složené z pěti centrál a lokálních skladů dokáže Zalando obsloužit zákazníky po celé Evropě. V roce 2017 společnost dosáhla obratu 4,5 miliardy eur. Společnost v současnosti obslouží více než 23 milionů aktivních zákazníků ročně. Dále čtěte:

Investor Mička koupil kožešnickou firmu Kara

Za vteřinu třicet kusů zboží. Budoucnost nakupování má zařídit blockchain a mobil

Online vs. offline. Viking v čele Adidasu skáče střemhlav


  • Našli jste v článku chybu?