Menu Zavřít

Netflix nabízel rozsekaný prst s kečupem. U veřejnosti narazil

23. 2. 2017
Autor: twitter.com/netflix

Streamovací televize Netlix vyvolala pobouření v Německu svou propagací zombie seriálu Santa Clarita Diet. Nasekaný prst s kečupem je naaranžován jako tradiční německá pochoutka currywurst.

Americká streamovací služba Netlix byla donucena stáhnout v Německu plakáty na televizní seriál Santa Clarita Diet poté, co si řada lidí stěžovala na obscénnost reklamy. Nasekaný prst s kečupem ve stylu currywurstu je pobuřoval.

Rozporcovaný prst na plakátech byl k vidění po Německu na mnoha autobusových a vlakových zastávkách včetně gigantického plátu na berlínském Postupimském náměstí.

Reklama na nový seriál Netflixu.

Marketingově se nápadu nedá nic vytknout. Propagovat seriál v Berlíně prostřednictvím místního populárního občerstvení je velmi chytré, napsal Handelsblatt.

Ne každému v Německu ale tato forma propagace přišla k chuti. Německá asociace pro reklamu Netlixu vzkázala, že po 50 stížnostech musí plakáty s krvavými prsty stáhnout. Lidem nejvíce vadilo to, že může děsit malé děti.


Netflix expanduje po celém světě. Čtěte:

Netflix je zpátky, příliv nových odběratelů vystřelil akcie o 20 procent  Breaking bad


Kriticky hodnotil reklamu Dieter Kosslick, ředitel filmového festivalu Berlinale. „Přes týden mě tento obrovský nechutný plakát štval,“ řekl pro Berliner Zeitung.

„Zrovna na Postupimském náměstí, kde jsem ho musel každý den vidět. Není to proto, že jsem vegetarián. Ale i pro lidi, kteří maso jedí, je nechutný a pobuřující,“ dodal.

Buď jak buď, pro Netlix to je marketingový úspěch, míní Britta Poetzschová z hamburské agentury Track. Podle ní se jedná o výjimku z jinak naprosto nudných reklam, které jsou k vidění po celém Německu.

Aktuální dění ve světě seriálů sledujte na http://www.edna.cz/

Šéf agentury Serviceplan Frank Behrendt tvrdí, že provokace v reklamě je legitimní a není ničím novým. Připomenul reklamy italské oděvní značky Benetton s fotografiemi Oliviera Toscaniho z 90. let, také v té době byly některé plakáty zakázány.

MM25_AI

Seriál Santa Clarita Diet je v nabídce Netlixu k dispozici od 3. února. Pojednává o realitním makléřovi, ze kterého se stane zombie a živí se lidským masem. Kalifornská firma také do Berlína pozvala hlavní hvězdy seriálu, Drew Barrymooreovou a Timothyho Olyphhanta, aby novinku u německého publika propagovali. Děj se odehrává v kalifornském městečku Santa Clarita.

Další články k reklamě. Čtěte:

Vládce českých billboardů Fuxa je blízko k miliardám z pražského dopravního podniku

Výdaje na reklamu letos stoupnou o 15 procent


  • Našli jste v článku chybu?