Menu Zavřít

NextiraOne instaluje VoIP telefonii

2. 11. 2010
Autor: profit

NextiraOne, podepsala novou smlouvu se svým dlouholetým zákazníkem The Listening Company na dodávku kontaktního centra pro nové středisko v Manchesteru.

Foto: archív Profit

Nová infrastruktura bude zahrnovat internetovou telefonii (VoIP), nahrávání hovorů Advisor pro 500 operátorů zákaznické linky i novou místní síť LAN.

V rámci smlouvy v hodnotě 1,2 milionu liber (cca 33,5 milionů korun) vypracuje NextiraOne návrh projektu, zajistí projektové řízení a implementaci nového VoIP kontaktního centra i místní sítě a připraví kontaktní centrum pro poskytování služeb s nejvyšší úrovní kvality.

Přechod na VoIP přináší podstatné finanční výhody i lepší kvalitu a spolehlivost služby. Pro velké společnosti, jako je The Listening Company, je klíčové i zavedení nahrávání hovorů Advisor – pomáhá splnit zákonné požadavky, zejména pro finanční transakce a poskytování služeb zákazníkům. Nové zařízení se bude využívat také pro účely školení.

bitcoin_skoleni

Kvalita služeb a dodržování předpisů mají zásadní význam, neboť přímo ovlivňují pověst našich zákazníků navenek. Přechod na VoIP a nahrávání Advisor nám umožňují pokračovat v procesu zlepšování služeb díky spojení kvality s dodržováním předpisů. Za devět let spolupráce se NextiraOne osvědčila jako spolehlivý a ekonomicky efektivní partner, proto jsme ji požádali také o realizaci tohoto projektu,“ dodal Richard Simpson, ředitel architektury IT The Listening Company.

Richard Wright, obchodní ředitel společnosti NextiraOne UK, doplnil: „The Listening Company je dalším příkladem, jak naše dlouhodobé vztahy se zákazníky vedou nejen k opakované spolupráci, ale posilují také vzájemnou důvěru a partnerství. Zároveň podněcují inovativní přístupy k řešení potřeb zákazníků. Naslouchali jsme společnosti The Listening Company a navrhli řešení, které přinese hmatatelné výhody při jejím provozu.

  • Našli jste v článku chybu?