Menu Zavřít

Nízkotučný zisk

4. 11. 2004
Autor: Euro.cz

(EURO 43/2004)

Článek o situaci na trhu mlékáren v České republice byl velmi zajímavý. V jeho závěru, kde je citován generální ředitel mlékárny Kunín, Zbyněk Gebauer, však došlo k uvedení nepravdivé informace vztahující se ke společnosti Unilever: Pod značkami řetězců prodává Kunín část produkce i na domácím trhu, přesto ale ze ztráty identity strach nemá. „Jde o trend, kterému se už podvolily i velké koncerny, jako je Unilever. My tento trend respektujeme,“ poznamenává Gebauer k dalším z rysů kunínské obchodní strategie.
Společnost Unilever však nikdy nevyráběla, nevyrábí a ani se nechystá vyrábět neznačkové výrobky pro obchodní řetězce. Politikou Unileveru po celém světě je vyrábět a nabízet spotřebitelům výrobky výhradně pod vlastními značkami. Nevíme, proč pan Gebauer použil zrovna případ Unileveru, bohužel tak nepravdivě informoval všechny čtenáře.

Jakub Puchalský
manažer firemní komunikace
Unilever ČR

  • Našli jste v článku chybu?