Menu Zavřít

Notino otevřelo v Brně novou prodejnu. V největší české parfumerii bude virtuální zrcadlo a kosmetická studia

28. 7. 2021
Autor: Martina Arltová
  • Notino otevírá novou prodejnu v Brně, dvoupatrový prostor je sedmou pobočkou společnosti v Česku

  • Kromě obchodu jsou zde kosmetická a kadeřnická studia, virtuální zrcadlo nebo přístroj na zkoušení parfémů

  • Notinu se daří, hlásí meziroční růst o 42 procent a obrat 14, 5 miliardy korun. Pobočky má v devíti evropských státech

České Notino patří k největším prodejcům parfémů a kosmetiky v Evropě. Aktuálně působí na čtyřiadvaceti trzích v rámci starého kontinentu a provozuje zde šestadvacet prodejen, z čehož se v Česku nachází sedm. Teď se k nim přidává nově otevřený obchod v centru Brna. Doposud největší prodejna specialisty na krásu a e-commerce se nachází na luxusní třídě Česká blízko Náměstí Svobody. Nákupní plocha 850 metrů čtverečních sahá přes dvě patra a nabízí několik inovací.

Kamenné prodejny, které stojí v devíti státech, se na celkovém zisku podílí čtrnácti procenty. Dosud největší pobočka fungovala v Polsku, ale nyní ji překovává obchod v centru moravské metropole. „Rozhodli jsme se pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí,“ říká generální ředitel Notina Zbyněk Kocián. Kromě různých produktů od péče o pleť a vlasy po elektroniku a bytové vůně, tu najdeme čtyři „salóny krásy“. Patří k nim virtuální zrcadlo Modiface, jež by mělo pomoci s usnadněním výběru na základě toho, že zákazníci skutečně uvidí, jak jim sluší daný odstín. Dále tu jsou vlasová a kosmetická studia, kde vás personál učeše a nalíčí.

Notino rekordmanem. Roční obrat českého prodejce parfémů a kosmetiky vzrostl na 14,5 miliardy korun
Přečtěte si také:

Notino rekordmanem. Roční obrat českého prodejce parfémů a kosmetiky vzrostl na 14,5 miliardy korun

Společnost je nejvíce hrdá na inovativní patent AirParfum, který umožňuje návštěvníkům nezávazně vyzkoušet jakýkoliv parfém bez zátěže. Zároveň tu bude s výběrem vůně na míru pomáhat asistent. Další odborníci a odbornice provedou diagnostiku vlasů a pleti. „Na trhu působíme už 17 let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek,“ doplnil Kocián.

Moderní prostředí a stovky značek

Prostor prodejny přitahuje pozornost i z hlediska designu. Notino se v Brně drží konceptu, jaký předvedlo poprvé vloni při otevírání pobočky ve Varšavě. Obchod má působit hřejivě a útulně, takže návrháři do něj začlenili teplejší barevné odstíny a dřevěné detaily. Uspořádání nábytku napomáhá přehlednosti. Nechybí ani řada moderních vylepšení, jako jsou LED panely či senzorové lišty, které zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky a dalších informací. Na prodejně, kde je na policích zboží od 250 značek, se dají vyzvedávat i objednávky z internetu.

Notino existuje od roku 2004 a patří do skupiny firem miliardáře Michala Zámece. Ze své původní pozice parfumerie se vyšvihlo na přední příčku v oboru e-commerce a do sortimentu přidalo veškeré myslitelné druhy kosmetiky. Vloni nejen internetový obchod dosáhl obratu 14, 5 miliardy korun a jen během jediného dne – Black Friday – rozeslal do všech koutů Evropy 140 tisíc balíčků. Za zbytek roku měl e-shop dohromady 12 milionů objednávek s 55 miliony produktů.

„Říkáme e-shopu, co a kdy zákazníkovi ukázat.“ Jan Kotek odešel z Heureky a tvoří online nákupního rádce s globálním potenciálem
Přečtěte si také:

„Říkáme e-shopu, co a kdy zákazníkovi ukázat.“ Jan Kotek odešel z Heureky a tvoří online nákupního rádce s globálním potenciálem

Společnost nyní spolupracuje s 1150 různými značkami zkrášlovacích produktů. Patří mezi ně například Dior, Lancôme, MAC, Kérastase, Estée Lauder, Chloé nebo Burberry. Díky vzrůstajícímu počtu zákazníků, jejichž množství překročilo šestnáct milionů, musel obchod otevřít nové logistické centrum v Bukurešti, které obsluhuje země jako Řecko či Bulharsko.

bitcoin_skoleni

Notino zažívá stálý růst, meziročně si polepšilo o 42 %. Největší podíl na tom mají Polsko, Česká republika, Německo a Rumunsko. Společnost získává popularitu také v Itálii a Francii.

  • Našli jste v článku chybu?