Po zcela přepracované Vectře a studii kompaktního automobilu na ženevském autosalonu přichází Opel s novou tváří Astry přesně včas. Po technické stránce poutá pozornost především poprvé v tomto segmentu nasazenými elektronicky řízenými tlumiči a adaptivním podvozkem, světlomety nasvěcujícími i zatáčky a úplně novou strukturou elektronické sítě vozu.
CAR ART
Velmi silně ale Opel zapracoval na designu. Jen kvůli tomu továrna zaměstnává téměř 250 specialistů ve vývojovém centru v Rüsselsheimu. Díky nim mluví třetí generace Astry hodně emotivním a dynamickým jazykem, který bylo možné odpozorovat už od modelů Meriva i Speedster. Zatímco jedním z rysů Astry je zřetelně dozadu klesající střecha, vnitřního prostoru se tato linie nijak nedotkla. Na předních místech je o desítky milimetrů více místa na nohy, v oblasti ramen i nad hlavou. Zvenčí si přes všechny novoty zachovává svůj charakteristicky klínovitý charakter.