Menu Zavřít

Nová podoba PROFITu se lidem líbí

2. 4. 2012
Autor: profit

Toto pondělí vyšel časopis PROFIT v nové grafické podobě. Změna kterou prodělal, není řečí plastických chirurgů pouhý facelift, ale časopis prodělal i výraznou obměnu obsahové části. Jak na ni zareagovali čtenáři?

Foto: PROFIT

První reakce na sociálních sítích i v mailové redakční schránce ukazují, že záměr zúžit časopis jen na ryze ekonomická témata se lidem líbí. Do redakce od rána již dorazila desítka jednoznačně kladných reakcí. “Dnes jsem si jej koupil a byl jsem docela příjemně překvapený, tak jen tak dál,“ vzkazuje redakci čtenář Petr na Facebooku. Mailem pro změnu dorazila následující odezva od čtenářky Ivety: “V pondělí jsem byla trochu překvapená ze změny vaší obálky. Po prolistování časopisu, ale beru tuto změnu pozitivně. Pravda, některé vaše články jsou na mě moc složité, ale doslova s chutí jsem si přečetla váš speciál o nejvýhodnějších spořících účtech. Doufám, že v podobných vecech budete i nadále pokračovat.“ Čtenář Karel z Prahy nám napsal: “Váš časopis odebírám již několik let a na jeho proměnu jsem byl tak zvědavý, že jsem si cestou do práce zakoupil jeden výtisk i s tím vědomím, že jej zítra najdu ve své schránce. Ještě jsem jej nedočetl do konce, ale tato změna je zásah do černého. Většina vydávaných ekonomických titulů postupem času jaksi vyměkla. Držím palce, ať si udržíte současný kurz.

bitcoin_skoleni

V každém čísle časopisu se čtenáři mohou těšit na žebříček, například nejvlivnějších češkých ekonomů, jako je tomu v aktuálním čísle. K novým rubrikám časopisu patří „To nejlepší z webu“, v níž bude PROFIT každý týden přinášet výběr toho nejlepšího, co se na tuzemských ekonomických portálech za daný čas urodilo. V rubrice „Senior vs. junior“, kterou PROFIT připravuje ve spolupráci s New York Times, se laureát Nobelovy ceny za ekonomii Paul Krugman střetává s některým z mladých a nadějných českých ekonomů z okruhu tuzemské odnože amerického Ludwig von Mises Institute. Dále bude PROFIT přinášet zajímavé rozhovory, lekce „debordelizace“ hlavy připravované Ivem Tomanem, ankety s ekonomickými esy, srovnávací texty týkající se nejrůznějších finančních produktů a pochopitelně to, co PROFIT činí klasikou už od devadesátých let, tedy kvalitní servis podnikatelům a živnostníkům.

Časopis je k dostání v trafikách či u benzinových pump za nezměněnou cenu 36 Kč.

  • Našli jste v článku chybu?