Japonská Mazda spustila v prvním únorovém týdnu masivní reklamní kampaň vylepšeného modelu Premacy. Jaké přináší face-liftovaný vůz změny? Je to především bohatá výbava základního provedení varianty s motorem 1.8 litru ve výbavě Comfort za 519 900 korun. V tomto standardu nechybí ABS, EBD, airbag řidiče a airbag spolujezdce, elektricky ovládaná vnější zrcátka, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač a ukazatel vnější teploty. Novinkou v cenové politice také je, že Mazda Premacy s novým dvoulitrovým zážehovým motorem či s turbodieselovým motorem 2,0 s přímým vstřikováním paliva je ve výbavě Exclusive nabízena za stejnou cenu jako její předchůdce, tedy za 619 900 korun.
Z hlediska designu zaznamenala nejnápadnější úpravy přední část vozu. Nové jsou pětiúhelníková přední maska, integrovaný nárazník s mohutnými ventilačními otvory, spoiler předního nárazníku a integrované hlavní světlomety. Rovněž na zádi vozu byly použity nové kombinované svítilny. V provedení Sportive/Active je Premacy nyní dodávána s předním, zadním a prahovým spoilerem. Vůz je rovněž vybaven zdokonaleným typem disků kol a zcela přepracovaným čalouněním interiéru.
K současnému zážehovému motoru o obsahu 1.8 litru o 100 koních a přeplňovanému vznětovému agregátu přibude nový, údajně skvěle vyladěný zážehový motor o obsahu dvou litrů, nabízející maximální výkon 130 koní. Tímto novým agregátem bude vybaven právě model v provedení Sportive/Active.