Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce.
Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v podobě různých zpráv apod. To vše jsou situace, v nichž se komunikuje a kde jsou stanovena určitá pravidla, která je třeba zvládnout. A právě proto přichází na trh nové, přepracované a doplněné vydání úspěšné knihy Komunikační dovednosti v praxi. Publikaci ocení nejen manažeři, podnikatelé a ekonomové, ale i studenti příslušných oborů. Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání. Nezapomíná však ani na praxi a věnuje kapitoly jak sebeprezentaci, vystupování před publikem, skupinové komunikaci a týmové práci, tak přijímacím a hodnoticím pohovorům a komunikačnímu výcviku.
podtitul: 2., doplněné a přepracované vydání - Osobnost člověka a sociální vnímání - Poslouchání a naslouchání - Verbální a neverbální komunikace - Přesvědčování a vyjednávání autor: doc. PhDr. Mikuláštík Milan, CSc. formát: B5 (167 x 240 mm) vazba: V2 rozsah: 328 stran prodejní cena včetně DPH: 399 Kč, 17,16 €
Více informací naleznete na http://www.grada.cz/komunikacni-dovednosti-v-praxi_4991/kniha/katalog/