Pokud jste právě dočetli nějakou zajímavou knížku a ohlížíte se po nějakém jiném čtení, máme pro vás dva tipy.
Foto: Grada
Efektivní studijní dovednosti - Odemkněte svůj potenciál
Studium na vysoké škole je příležitostí se dále rozvíjet. Kniha vybízí k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Jen tak si totiž můžete vybudovat profesionální přístup k práci. Rozhodnete-li se osvojit si tento sebereflektivní přístup - otevřenost novým zkušenostem a pozitivní myšlení -, budete nejen schopnými studenty vysoké školy, ale také těmi, kteří se rozhodli učit se novým věcem po celý svůj život. Přejeme vám mnoho úspěchu na cestě za poznáním.
- Rychlé testy
- Poznejte sami sebe
- Předpoklady uplatnění v pracovní sféře
- Jak efektivně číst a rychle se zorientovat v textu
autoři: Price Geraldine, Maier Pat
ediční řada: Psychologie pro každého
formát: B5 (17×24 cm)
vazba: V4
rozsah: 368 stran
prodejní cena: 449 Kč, 19,31 €
vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz
Reklama - jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem“ připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
autoři: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
ISBN: 978-80-247-3492-7
formát: B5
vazba: V2
počet stran: 208
prodejní cena: 249 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz