V srpnu nebo září se má na českém trhu objevit nové Audi RS 6, a to jak ve verzi sedan, tak kombík, který se ve slangu ingolstadtské automobilky nazývá u všech typů Avant. Sportovně laděné vozy Audi RS 6 prý nezůstanou nic dlužné dynamické pověsti značky. Z klidu na 100 km/h dokážou zrychlit během pouhých 4,9 s a k překročení hranice 200 km/h potřebují jenom 18 sekund! Maximální rychlost těchto čtyřkolových dravců je z bezpečnostních důvodů elektronicky omezena na 250 kilometrů v hodině. Klíčem k obdivuhodným dynamickým parametrům je osmiválcový motor dopovaný dvojicí turbodmychadel s mezichladiči stlačeného vzduchu. Ze zdvihového objemu 4,2 litru dává motor V8 biturbo s pětiventilovou technikou maximální výkon 331 kW/450 k, točivý moment si drží svoji maximální hodnotu 560 Nm v širokém rozmezí otáček 1950 až 5600 min-1.
Vozy Audi RS 6 mají, jak je u sportovních aut s pěti kruhy na kapotě zvykem, pohon všech kol. Vysoký výkon motoru se přenáší prostřednictvím pětistupňové samočinné převodovky tiptronic, která dovoluje volbu sportovního režimu řazení. V tomto režimu se motor při jízdě na plný plyn na jednotlivé rychlostní stupně více vytáčí a převodovka rychleji odřazuje „dolů“. Řidič může řadit rychlostní stupně také manuálně, a to buď ťukáním dopředu a dozadu do páky voliče, nebo páčkami pod volantem.
Audi RS6 je prvním modelem, který je vybavený inovativním zavěšením DRC (Dynamic Ride Control). Dvojice diagonálně postavených tlumičů pérování je spolu hydraulicky propojena a tlumiče neustále působí proti momentům vyvolávajícím naklánění vozu podél podélné nebo příčné osy.
Uvnitř osmnáctipalcových ráfků je dost místa pro nové, bohatě dimenzované kotoučové brzdy, v jejichž konstrukci se výrazně uplatnily kompozitové materiály. Design těchto extrémně výkonných modelů je nicméně překvapivě střízlivý. Snad jen nízko položený přední spoiler s třemi otvory pro přívod vzduchu, „diamantově“ členěná maska chladiče a zadní spoiler naznačují dynamiku těchto vozů.