Nové knihy z nakladatelství Grada se zaobírají tématem vzdělávání zaměstnanců, chováním zákazníků i komunikačními dovednostmi v němčině.
Efektivní vzdělávání zaměstnanců - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této praktické a srozumitelné knize dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, týmů, organizačních jednotek a celého podniku, a tím pomohlo úspěšně realizovat strategii firmy. Majitelům firem a manažerům kniha pomůže při rozhodování o investicích do lidského kapitálu a při navrhování rozvojových vzdělávacích projektů. Nové vydání této úspěšné knihy je doplněno například o problematiku intelektuálního, sociálního a strukturálního kapitálu a efektivní využívání lidského kapitálu, nově přibližuje doplňkové efekty vzdělávání na kulturu organizace. Autoři dále obohatili a rozvinuli přístup v hodnocení investic do rozvoje lidí pomocí ROI, nově se zabývají vzděláváním jako nástrojem v řízení talentů (talent management) nebo investicemi do lidského kapitálu a jejich vlivem na konkurenceschopnost firmy či významem vzdělávání v období hospodářské krize. Kniha nabízí nejaktuálnější myšlenky a přístupy pro určení potřeb vzdělávání a pro návrh, realizaci a vyhodnocování vzdělávacích aktivit. Podrobně charakterizuje jednotlivé procesy podnikového vzdělávání od identifikace a analýzy vzdělávacích potřeb až po realizaci vzdělávání. Zvláštní důraz je kladen na vyhodnocování dopadů vzdělávacích programů, což je důležité pro zvýšení efektivnosti investovaných prostředků do vzdělávání. Autoři v knize vycházejí ze svých zkušeností lektorů a konzultantů, dlouholeté praxe ve firemní sféře, zahraničních zkušeností a působení na univerzitní půdě. Kniha je určena zejména manažerům, personalistům, trenérům, lektorům a majitelům firem.
autor: Vodák Josef, Kucharčíková Alžbeta ISBN: 978-80-247-3651-8 formát: B5 vazba: V2 počet stran: 240 prodejní cena: 289 Kč
Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství „černé skříňky“
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
autor: Vysekalová Jitka a kolektiv ISBN: 978-80-247-3528-3 formát: B5 vazba: V8 počet stran: 360 prodejní cena: 398 Kč Němčina - rétorika, prezentace, komunikace Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem. autor: Michňová Iva
ISBN: 978-80-247-3135-3
formát: B5
vazba: V2
počet stran: 208
prodejní cena: 249 Kč