Na českém trhu v současné době působí přibližně 300 franšízových konceptů a neustále rostou. Česká asociace franšízingu vybrala a zde představuje čtyři nové koncepty z Česka, Polska a Maďarska.
Doučování Doma
Doučování Doma nabízí klientům/žákům doučování či vylepšení znalosti všech běžných školních předmětů. Největší devízou je především individuální přístup. Zájemcům se přizpůsobí čas, místo, intenzita výuky a probíraná látka.
Jeden student
Doučování Doma není jazyková či jiná škola, náplní není tvorba skupinových kurzů. Lektor se věnuje výhradně jednomu studentovi a jeho potřebám. Škála doučování je velká, ať je to vypilování angličtiny do práce, příprava k maturitě z matematiky, či pomoc s testem z chemie, jednorázově i pravidelně.
Lektoři jsou pečlivě vybíráni na základě speciálně vyvinuté metodiky přijímacího pohovoru. Většinou jsou osloveni vysokoškolští studenti a pro klienty je spolupráce s nimi příjemnou změnou.
Koncept
Zájemcům o franšízing je tak nabídnutý finančně dosažitelný rozvinutý koncept včetně speciálně vyvinutého online systému, jehož životaschopnost byla už ověřena v praxi v Hradci Králové.
Projekt Doučování Doma a jeho realizace byly oceněny třetím místem v soutěži Živnostník roku Královéhradeckého kraje 2017 a o rok později prvním místem kraje.
Charlie FOOD & FRIENDS
Tento způsob rychlého občerstvení je mimo jiné založen na podávání chutného a poctivého jídla na váhu. V České republice nemáme v této disciplíně prakticky konkurenci.
Podstatou franšízy rozvinuté v Polsku jsou definovány základní pilíře, které vytvářejí výhodu proti konkurenci.
Lidé a vztahy
Byznys je postaven na přátelství a dobrém pozitivním naladění.
Denně čerstvě uvařené jídlo pro naše zákazníky
Základem jsou suroviny, které nejsou mražené polotovary, ale čerstvé, chutné, poctivé a kvalitní.
Výběrový pult a nákup jídla na váhu
Zákazníci si velmi cení právě možnost, kdy si mohou téměř ze sta různých jídel nakombinovat porci podle vlastních chutí. Denní nabídka se střídá a na servírovacím pultu naleznou každý den trochu jinou nabídku. Proto se pro ně jídlo v této restauraci nestane nikdy stereotypem.
Navíc se zde bez problémů nají široká cílová skupina.
Chutné neodolatelné poctivé jídlo
Základem je kvalitní kuchařské umění.
Ekonomika a systémy
Ve food courtech zákazníci nakupují očima. Vybírají si, nač mají právě chuť, a platí cenu za 100 gramů zakoupeného jídla. Máme ověřený systém, který dokáže pracovat i s takto různorodými ekonomickými daty.
Marketing
Základ je komunikace se zákazníky. Vědět, že byli spokojeni. Proto je třeba denně pracovat na marketingu na sociálních sítích. Vytvářet věrnostní program a akční tematické nabídky. K tomuto účelu je vytvořen kompletní lokální marketingový plán.
Pro zájemce o franšízing se tak nabízí všestranně propracovaný franšízový model.
Logiscool
Vzdělávací systém pokrývající kompletní výuku programování vyvinutý v Maďarsku.
V systému se učí především děti programovat na pobočkách nebo online v rámci mimoškolních kurzů a táborů.
Slouží k tomu unikátně vyvinutá vzdělávací platforma, která je škálovatelná podle věku a úrovně znalostí dětí. Integruje špičkovou technologii a neustále vylepšované učební osnovy a metodiku.
Několikaleté modulování
Výuka je projektově orientovaná a dlouhodobá. Nabízí několikaleté modulární vzdělávání dětí v oblasti programování a dalších digitálních dovedností.
Samozřejmě jsou neustále sledovány nové trendy.
Lektoři jsou většinou mladí nadšení profesionálové, kteří dovedou inspirovat.
Posláním je zpřístupnit výuku programování co největšímu počtu dětí školního věku. Věříme a děláme vše pro to, abychom dětem ukázali, že digitální nástroje lze používat aktivně a kreativně, nejen jako pasivní zábavu. Víme, že ne všichni naši studenti se stanou programátory, ale to, že se naučí algoritmickému a logickému myšlení, jim dá obrovskou výhodu do dalšího života bez ohledu na to, jakou profesi si zvolí.
Je oblast výuky programování dobrá investice?
Edtech (technologické vzdělávání) je skutečně inovativní podnikatelský sektor a vynikající investiční příležitost propojující technologie a vzdělávání – dva sektory, které mají mimořádně pozitivní vyhlídky do budoucna.
Co zahrnuje franšíza Logiscool
Logiscool franšíza je komplexní systém poskytující všechny elementy, jež jsou potřeba k nastartování vlastního byznysu a provozování úspěšného podniku.
Zájemce získá: ?? Právo používat Logiscool brand, korporátní identitu a vzdělávací koncept na exkluzivním teritoriu.
Přístup k unikátní Logiscool vzdělávací platformě.
Učební osnovy a metodiku pro kurzy a tábory (vše stále vyvíjí a doplňuje Logiscool Education tým).
Vlastní franšízový CRM systém a příručku, která popisuje „best practices“ neboli rady, jak vést byznys jednoduše a efektivně.
Vstupní školení pro franšízové partnery (učební osnovy, platforma, prodej, marketing, HR, …).
Vstupní a následně pravidelné školení pro vaše budoucí lektory.
Centrální marketingovou podporu včetně editovatelných kreativních materiálů a konzultací k lokální marketingové strategii.
Profesionální prezentaci na Logiscool webu.
Logiscool e-mailové adresy.
Podporu v administrativní a finanční regulaci a procesech.
Profesionální podporu a průběžné konzultace.
Papilonia – motýlí dům
Motýlí dům je speciálně vybudovaný a veřejnosti přístupný ekosystém, ve kterém se simulují přirozené podmínky pro zdravý a aktivní život exotických motýlů. Jedná se o výletní atrakci, která platícím hostům umožňuje spatřit z bezprostřední blízkosti stovky živých exponátů – motýlů pocházejících z oblastí deštných pralesů Jižní Ameriky, Mexika, Thajska, Filipín, subsaharské Afriky atd.
Návštěva motýlího domu je kontaktní prohlídkou. Neexistují zde žádné bariéry mezi motýly a návštěvníky. Exotičtí motýli nemají vrozený strach z lidí a mnohdy s nimi i přímo interagují (například přistanou na rameno hosta). Díky tomu motýlí dům odpovídá silné poptávce po kontaktních prohlídkách umožňujících pořízení selfie s živým exponátem, sdílení zážitků online na sociálních sítích a focení živočichů z bezprostřední blízkosti.
Koncept motýlích domů Papilonia je unikátní tím, že veškeré podmínky uvnitř letové zóny pro zdravý a aktivní život přítomných exotických motýlů jsou vytvářeny uměle, plně automatizovaným systémem a zcela nezávisle na venkovním prostředí.
Koncept pro franšízanty
Motýlí dům Papilonia může realizovat a provozovat naprostý laik v oboru.
Výběr místa realizace není nijak omezen. Motýlí domy již nemusejí být provozovány na periferiích měst, nýbrž i v turisticky exponovaných lokacích, obchodních centrech, podzemních podlažích u pěší zóny a na dalších místech.
Možnost celoročního provozu i v geograficky nevyhovujících lokalitách.
Výrazné snížení investičních nároků i provozních nákladů oproti konvenčnímu pojetí motýlího domu.
Interiér lze libovolně stylizovat pro vyvolání doprovodných emocí během prohlídky, jako jsou dobrodružství v indonéském chrámu, atmosféra Karibiku, tajemnost fantasy světa, pohádková vesnice…
Podpora
Zájemce získá podrobné know-how k realizaci motýlího domu a jeho provozu. Investor i zaměstnanci budou zaškoleni, nad rámec školení pak mohou probíhat bezplatné konzultace a poradenství.
Zajištěny jsou i doprovodné služby pro bezproblémový provoz (např. pravidelné dodávky motýlích kukel).
Logo a další marketingové nástroje včetně webových stránek jsou plně k dispozici.
Funkčnost vybudovaného ekosystému je garantována smluvním závazkem ve výši 100 procent z investovaných prostředků.
Výhradní exkluzivita pro smluvně definované území.
Prostory, investice a návratnost
Celkový prostor by měl mít 150 až 250 m2, z toho letová zóna 100 až 150 m2.
Investice je přibližně pět až sedm milionů korun, v závislosti na vybraném prostoru a jeho dispozicích. Uvedená částka je včetně jednorázového poplatku za poskytnutí know-how, licence, marketingových nástrojů, školení a další podpory ze strany franšízora.
Návratnost investic je tři až čtyři roky včetně vícenákladů spojených s franšízovou podporou a službami ze strany franšízora. Vycházíme z reálných zkušeností nabytých při realizaci a provozu dvou motýlích domů.
Více informací k projektům: Česká asociace franšízingu +420 728 948 479 caf@czech-franchise.cz www.czech-franchise.cz