Menu Zavřít

Nově na marketing

13. 2. 2002
Autor: Euro.cz

Pavel Němec

PRAHA (tpk) - Obchodním ředitelem společnosti ABN AMRO Penzijní fond se k 1. únoru stal jednatřicetiletý Pavel Němec. V jeho kompetenci bude řízení marketingových, obchodních a distribučních aktivit fondu, regionálních obchodních zastoupení a budování vztahů s klíčovými klienty a institucemi.
Němec vystudoval Fakultu přírodních věd Masarykovy univerzity v Brně se specializací na matematiku a fyziku a poté dvouleté studium Fakulty informatiky na stejné univerzitě. Je absolventem kursu CIMA A (marketingové školení realizované na základě licence holandského institutu pro marketing NIMA) a zúčastnil se zkráceného kursu MBA a řady obchodních, marketingových, produktových a technických školení.
Pracovní kariéru odstartoval u počítačové společnosti Pell´s computer. V roce 1995 nastoupil do společnosti GiTy, kde prošel pozicemi od řadového obchodního zástupce až po seniorské manažerské posty v oblasti obchodu. Naposledy působil ve společnosti GiTy jako marketingový ředitel. Byl odpovědný za sestavování obchodních a marketingových plánů, klíčové zakázky a projekty a přípravu marketingových analýz.
Pavel Němec je ženatý a má jedno dítě. Hovoří anglicky a k jeho zálibám patří sport, především fotbal, tenis a lyžování.

  • Našli jste v článku chybu?