Ochranu před poškozením dobré pověsti firmy poskytuje nejen obchodní zákoník, ale i další zákony Od poloviny září platí některé nové právní předpisy. První z uvedených vyhlášek se týká především podnikatelských subjektů v oblasti zemědělství, druhá bude zajímat numismatiky či ty, kteří hledají vhodné investice pro své volné finanční prostředky.
Dobré jméno, dobré obchody
Ochranu před poškozením dobré pověsti firmy poskytuje nejen obchodní zákoník, ale i další zákony Od poloviny září platí některé nové právní předpisy. První z uvedených vyhlášek se týká především podnikatelských subjektů v oblasti zemědělství, druhá bude zajímat numismatiky či ty, kteří hledají vhodné investice pro své volné finanční prostředky.
* 263/2003 Sb., vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 53/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 242/2000 Sb., o ekologickém zemědělství a o změně zákona č. 368/1992 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
* 275/2003 Sb., vyhláška o vydání zlatých mincí „Baroko - zámek Buchlovice“ po 2000 Kč
Manažeři mají dbát mimo jiné i o dobré jméno firmy - jak svým chováním a vystupováním, tak při komunikaci s veřejností. A také sledovat, zda někdo - ať již nevědomě, či se zlým úmyslem - toto dobré jméno nepoškozuje. Postižená právnická osoba si musí vždy jasně určit, jakým způsobem k zásahu do její dobré pověsti došlo. Podle toho lze pak zvolit způsob obrany.