AAA Auto
Skupina autobazarů AAA Auto prodala od ledna do září 60 125 aut, což je o 32 procent více než ve stejném období loňského roku. Za celý loňský rok firma prodala 62 000 vozů. Nejvíce prodaných automobilů za letošní tři čtvrtletí připadá na autocentra v České republice, která prodala 35 700 vozů. Následuje Slovensko s prodejem 13 500 aut, Maďarsko, kde se prodalo 5700 automobilů, Polsko s 3200 vozy a Rumunsko s 2000 prodanými auty. „Vůbec nejvíce nás potěšila dynamika maďarského a polského trhu. První pobočky jsme tam zakládali před rokem a v krátké době jsme dosáhli silného postavení na trhu s perspektivou dalšího rychlého rozvoje,“ prohlásil viceprezident firmy Matyáš Kořínek. Souběžně s expanzí na zahraniční trhy se AAA Auto snaží změnit systém prodeje ojetých vozů, který by se měl více přiblížit zaběhnutým standardům v oblasti nových automobilů. „Možností, jak byznys s ojetými vozy přiblížit těm novým, je mnoho. Mohu uvést například potenciální zavedení roční záruky nebo třeba vznik servisních míst či pečlivé sledování zpětné vazby od zákazníků,“ říká člen dozorčí rady AAA Auto Vratislav Kulhánek (více na straně 112). AAA Auto má nyní 39 poboček v pěti zemích, v nejbližších dnech otevře čtyřicátou pobočku ve slovenském Popradu. Akcie firmy, která letos počítá s prodejem 84 000 vozů, se od konce září obchodují na pražské a budapešťské burze.