Komerční banka
PRAHA (myd) – Třetí největší česká banka se pustila do inovací své produktové nabídky pro malou a střední klientelu. Představila minulý týden nové balíčky pro menší firmy a podnikatele nazvané Efekt, Komfort a Excelent. Jak uvedl ředitel marketingu Komerční banky Petr Slabý, klienti tak mohou získat běžný účet, platební kartu, přístup k přímému bankovnictví a možnost čerpat povolený debet za cenu o deset až dvacet procent nižší, než kdyby si jednotlivé součásti balíčku pořizovali samostatně. Balíček Efekt je přitom určen pro živnostníky a začínající malé firmy, Komfort pro zavedené a Excelent hledá klienty z řad menší firem s růstovým potenciálem. Právě v segmentu malých firem má Komerční banka již dnes silné postavení na trhu. Finanční dům nezůstal pouze u balíčkování. V nejbližších dnech má představit další novinku v podobě nového produktu pro podnikovou klientelu.