UVEDENÍ NEJPRODÁVANĚJŠÍHO MODELU AUTOMOBILU VW GOLFU - PROVÁZELY CENOVÉ EMOCE. ROZPAKY I NAD AKČNÍ CENOU ZÁKLADNÍHO TŘÍDVEŘOVÉHO VOZU VYJADŘUJE TAKÉ EXPERT NA CENY TOMÁŠ MAJER. Bezesporu je.
POHLED CENOVÉHO EXPERTA
UVEDENÍ NEJPRODÁVANĚJŠÍHO MODELU AUTOMOBILU VW GOLFU - PROVÁZELY CENOVÉ EMOCE. ROZPAKY I NAD AKČNÍ CENOU ZÁKLADNÍHO TŘÍDVEŘOVÉHO VOZU VYJADŘUJE TAKÉ EXPERT NA CENY TOMÁŠ MAJER.
* Je nový Golf drahý, nebo ne? Bezesporu je. I mě zarazila cenová nabídka, která jako akční u nejslabšího motoru a třídveřové karoserie překračuje o dost čtyřsettisícovou hranici. To bych se skoro nebál označit přímo jako drzost. Výrobce zkouší, co trh ještě snese. * O kolik se Golf vzdálil přímé konkurenci?
Tak o padesát tisíc korun. A to je v tomhle segmentu opravdu dost. I když připouštím: je tu mimořádná bezpečnost, výborný podvozek…
* Takže se bude prodávat, nebo se z Golfu stane pultový ležák?
Prodávat se rozhodně bude. Ale především jinde v Evropě. U nás si lidé spíš budou brát Octavii - je za podobné ceny, stejně dobrá technicky a o hodně větší.
* Dosáhne pátá generace v prodejnosti úspěchů předchozích Golfů? Na českém trhu asi ne. Ve světových měřítcích dost možná že ano. * A jak si bude nový Golf držet cenu jako ojetina?
Velmi dobře. I když je na zakoupení předražený, nebude příliš rychle ztrácet na prodejní hodnotě.