PRAHA (hns) – Společnosti SAP, významnému světovému výrobci software, se letos daří. Během prvních šesti měsíců roku 2004 vykázala celkové tržby ve výši 3,3 miliardy eur, což představuje nárůst o šest procent oproti stejnému období roku loňského. Softwarové tržby vzrostly dokonce o jedenáct procent na 867 milionů eur, čistý zisk firmy se zvýšil o celých osmnáct procent na 478 milionů eur.
Tyto výsledky ocenil i prestižní ekonomický časopis BusinessWeek v globálním žebříčku „The 100 Top Brands“ za rok 2004. Značka SAP se umístila na 34. místě, jež pro ni znamenalo posun o jednu příčku nahoru v porovnání s rokem 2003. Žebříček zahrnuje 100 nejcennějších globálních značek v daném roce a prezentuje jejich celkovou hodnotu sestavenou na základě různých kritérií. SAP se na tomto prestižním seznamu objevil počtvrté za sebou. Celková hodnota značky společnosti letos vzrostla o osm procent ve srovnání s rokem 2003, zatímco ostatní softwarové značky v žebříčku zaznamenaly pokles.