PRAHA (tpk) – V české pobočce největší britské letecké společnosti došlo na počátku února ke změně v marketingovém oddělení. Anna Bejvlová (30), jež měla dosud na starosti marketingové aktivity British Airways v České republice, se stěhuje do švýcarského Curychu, kde bude působit ve funkci area marketing manager pro střední a východní Evropu. Na její místo nastupuje Jana Konfrštová (25), která dosud pracovala v obchodním oddělení společnosti.
Konfrštová, která převzala marketingové aktivity British Airways v České republice, po střední škole ukončené maturitou odletěla na roční studium do Gold Coast ve státě Queensland v Austrálii. Po návratu krátce pracovala u letecké společnosti ČSA jako asistentka ředitele infrastruktury. Od listopadu 1996 pracuje u British Airways, kde postupně působila jako sales and ticketing agent pro British Airways a Qantas v městské kanceláři i na letišti, service recovery co-ordinator a internet & corporate extranet co-ordinator.
Mezi její četné koníčky patří cestování, snowboarding, reklama, ráda si čte, umí ocenit dobré jídlo a miluje portské víno, poslouchá hudbu a má ráda i rychlá auta, hlavně Audi TT. Austrálie jí při jejím pobytu okouzlila a spolu se Seychelami je její nejoblíbenější destinací.
Bejvlová na pozici marketing executive české pobočky British Airways působila od března roku 2001. Předtím pracovala dva roky jako marketingová manažerka týdeníku Květy. Absolvovala Pedagogickou fakultu Východočeské univerzity v Hradci Králové a po roce studií ve Spojených státech nastoupila jako marketingový koordinátor do české advokátní kanceláře Váňa, Pergl a partneři.
Anna Bejvlová ve svém volném čase nejraději poslouchá hudbu, a to pokud možno 24 hodin denně. „Patřím mezi ty lidi, které ticho ruší,“ tvrdí o sobě. Velmi ráda sleduje filmy na DVD, jelikož do kina se příliš často nedostane. V noci před spaním si s oblibou čte. S přestěhováním do Curychu se těší, že si najde čas i na sport – výlety na kole, plavání v jezeře nebo tenis.