Šárka Osmančíková
PRAHA (hns) - Společnost Nokia Czech Republic jmenovala novou manažerku pro marketing a oblast PR. Stala se jí Šárka Osmančíková (28), která bude mít na této pozici na starosti komunikační aktivity týkající se společnosti Nokia v Česku a na Slovensku.
Osmančíková vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, katedru lingvistiky se specializací na angličtinu a finštinu. Ve studiu pokračovala ve Finsku, kde se věnovala mezinárodnímu obchodu a marketingu. Ve Finsku rovněž studovala finský jazyk na Státní univerzitě v Kuopio. Vzdělání si doplnila studiem v USA na Harvard University v Cambridge a na Suffolk University v Bostonu.
Svoji profesní kariéru zahájila Osmančíková v zahraničním oddělení Kanceláře prezidenta České republiky, kde tlumočila někdejšímu prezidentovi Václavu Havlovi. Poté odcestovala do Finska, kde se ve firmě Superspar začala věnovat marketingu. Po návratu do Česka přijala nabídku společnosti Deloitte & Touche Central Europe, kde nastoupila na pozici koordinatora marketingu. Působila rovněž v reklamní agentuře McCann-Erickson, kde pracovala pro klienty Coca-Cola, L´Oréal Paris, Unilever Česká a Slovenská republika.