Krmení vládní zvěře Odposlechu se dostal na stůl dokument, v němž Úřad vlády vysvětluje svým zaměstnancům, proč jim nebude dávat stravenky, a budou tedy muset stále chodit do jídelny, proti jejímž nepoživatelným produktům hromadně protestují. Čtení je to vskutku kouzelné. Mezi důvody zákazu stravenek třeba patří to, že by u Úřadu vlády parkovala auta roznáškových ? rem, což by ohrožovalo bezpečnost. Zaměstnanci si také v odůvodnění přečetli, že by jídlem v kancelářích páchli, plodili by hodně odpadků a drobili by do klávesnic.
V okolí Úřadu vlády pro ně prý stejně nejsou vhodné restaurace, a i kdyby je našli, courali by se a protahovali obědové pauzy. A ruku na srdce, stravenky by prý stejně nesloužily k účelu obědů. Odposlech se v návaznosti na uniklou zprávu obává, jestli na Úřadu vlády pracují svéprávní dospělí lidé. Podle obav zmíněných v onom dokumentu to spíše vypadá, že ve Strakově akademii sedí banda šimpanzů.
Andrejovi zkušení ptáčci
Šéf pražského dopravního podniku Ďuriš (na snímku) zatím drží pozici, čemuž se nelze divit, protože za jeho instalací před dvěma lety stáli stejní lidé, kteří dnes ze zákulisí řídí pražský magistrát. Primátorce Krnáčové i jejímu šéfovi Babišovi to leze drobet na nervy. Ministr ? nancí podle nepovoleného Odposlechu proto velmi usilovně shání personální agenturu v zahraničí, pokud možno bez kontaktů v Česku, aby mu našla Ďurišova nástupce, který by nebyl nějak spojen se starou pražskou partou. Sakra obtížná zakázka.
A ještě obtížnější zřejmě bude takového člověka skutečně do funkce protlačit lidmi Radmily Kleslové v dozorčí radě DPP. Jakkoli je totiž Andrej Babiš stoprocentním akcionářem hnutí ANO, tak mu pražskou buňku pořád kočíruje stará parta z Prahy 10 blízká jednomu nejmenovanému pěknému ptáčkovi z čeledi holubovitých, jenž má s pražskou politikou mnohaleté zkušenosti.
Blanka v tom není sama
Pražský okruh za 12 miliard měl před pár dny páté narozeniny. A začíná mu běžet šestý rok, kdy funguje ve zkušebním provozu. Ani po letech snah se totiž Ředitelství silnic a dálnic nepodařilo jej řádně zkolaudovat. Ty hlukové limity ne a ne vyjít. Navíc prý nevycházejí ani brzdné dráhy v tunelech. Ale po letech dohadů a měření hluku to alespoň vypadá, že se ve Slivenci dočkají dostavby protihlukové zdi, která končí nesmyslně v půlce silnice.
Zato u Blanky za skoro 40 miliard je to tutovka. Tam nikdo hlukové limity ani měřit nemusí (stejně se ví, že V Holešovičkách je to bez šance), jelikož podmínkou kolaudace je dokončení severní části městského okruhu, a ta má tolik odpůrců, že se ŘSD už ani nesnaží získat povolení. Naostro to zkrátka s těmi miliardami neumí radnice ani stát…