Menu Zavřít

Ogilvy Group se Effie líbí

19. 11. 2004
Autor: Euro.cz

Reklama

MM25_AI

PRAHA (hns) - Ceny za efektivní reklamu Effie 2004 vyhlašované Asociací komunikačních agentur letos přitáhly nejvíce soutěžících v kategorii rychloobrátkového zboží. Agentury do ní přihlásily 38 kampaní, z nichž zvítězila reklama Guseppe večeře agentury TBWA Praha.
Celkově usilovalo o letošní Effie 23 agentur se 67 přihlášenými kampaněmi. Vítěze v pěti kategoriích porota hodnotí podle obchodních výsledků kampaně, účinnosti nasazení médií, řízení rozpočtu kampaní i podle kreativního konceptu. Podobně jako loni dominovala soutěži Ogilvy Group, která letos obdržela tři Effie: Ogilvy & Mather získala zlato a stříbro za banner konta Bariéry a kampaň na vozy Ford, BBK Advertising stříbro za kampaň pro Českou pojišťovnu na životní pojištění Dynamik. Poprvé byl také zvolen Adman roku. Titul, jímž AKA jako prvního poctila svého dlouholetého výkonného ředitele Jiřího Mikeše, má ocenit osobnosti z různých oborů za jejich přínos marketingové komunikaci.

(tabulka)
Zlaté Effie 2004
Kategorie kampaň klient agentura
Rychloobrátkové zboží Guseppe večeře Guseppe TBWA Praha
Zboží dlouhodobé spotřeby Rotaflex Super Union Lesní brána Jazz Communications
Služby Kooperativa - Životní pojištění Kooperativa pojišťovna Leo Burnett Advertising
Sociální a ekologický marketing Konto Bariéry - bannery na stránkách eBanky Nadace Charty 77 Ogilvy & Mather
Cena unie vydavatelů Stará myslivecká - pořád s vámi 2003 Drinks Union, divize KB likér Thamesdown Pramen: Asociace komunikačních agentur

  • Našli jste v článku chybu?