Pro všechny on-line prodejce začíná klíčové období roku. Nejinak je tomu i u prodejců a zprostředkovatelů populárních hromadných slev na internetu, kteří během letních prázdnin prožívali nejslabší období v roce.
Foto: Profimedia.cz
„Zatímco v dubnu jsme u nás nabízeli v některé dny přes 2000 nabídek, v létě tomu bylo v průměru 1200-1500 slev denně a u konkurenčních srovnávačů ještě o něco méně. Napjatě očekáváme poslední tři měsíce roku, během kterých se na internetu zrealizuje až 75% celoročních tržeb,“ říká Michal Hardyn z největšího tuzemského srovnávače hromadných slev SlevyDnes.cz, který měsíčně navštíví přes dva miliony návštěvníků.
Velký úspěch je očekáván u novinky hromadného nakupování, která míří po velkém úspěchu ve světě konečně také do Česka. Jedná se o tzv. slevové mapy. Společnost Google v létě koupila firmu DealMap, specializující se na zobrazování slev na mapě. DealMap nabízí uživatelům teplotní mapy podle množství slev ve zvoleném místě. Řešení DealMap využívá 85 miliónů uživatelů a přes jeden milion klientů používá mobilní aplikaci pro iPhone nebo mobilní operační systém Android.
„Připravujeme pro Česko a další země, kde působíme, nové řešení pro zobrazování slev na mapě. Pracujeme se vzorkem vybraných uživatelů, kteří nám pravidelně poskytují tu nejlepší zpětnou vazbu a my obratem jejich postřehy zapracováváme v testovacím rozhraní. Slevy na mapě vnímáme jako klíčové především pro velká města. U některých nabídek není výhodné vážit dlouhou cestu městem pro úsporu v řádu desetikorun,“ popisuje připravované vylepšení svého serveru Hardyn.