Přesně jak to lidé od Opelu ve Frankfurtu říkali: Tohle auto balancuje mezi stylem a praktičností. Jde sice jen o koncept, ale kdo se vyzná, postřehne, že je proklatě daleko dotažený. Zbytky dosud známého opelovského rukopisu lze nalézt tak leda na přídi vozu Insignia. Kupodivu znak nebyl nijak inovován.
Naopak záď je ze zcela nového těsta. Pomalu ustupující a splývavá. Víko zavazadelníku je otevíratelné na dva způsoby, takže jde zároveň tak trochu o sedan i tak trochu o hatchback. Interiér hýří luxusem inspirovaným retrem šedesátých let. Dělají to ty masivní chromované ovladače, z nichž některé nesou křídla podobná ploutvím slavných korábů Cadillaců. A ty hluboko usazené přístroje. Kus vystavený na autosalonu měl jako všechny studie a koncepty především připoutat pozornost ke značce. Ale Opel se k Insignii choval ve Frankfurtu s takovým vlastním obdivem, jako by ta Omega už ani neexistovala.
foto: archiv