Menu Zavřít

OSVĚŽENÍ SPORTOVCŮM

3. 10. 2001
Autor: Euro.cz

Martina Kaufmanová, marketingová manažerka Coca-cola Beverages ČR EURO: Proč jste se vlastně rozhodli pro sponzorské partnerství s golfem? KAUFMANOVÁ: Sponzoring chápeme jako součást marketingových aktivit společnosti. Vedle podpory charitativních či vzdělávacích projektů se podílíme na podpoře různých sportů. Golf podporujeme kvůli možnosti neformálních setkání s potenciálními významnými zákazníky. Turnaj je pak příležitostí zahrát si oblíbený sport i pohovořit o věcech, na které během pracovního vytížení není čas. EURO: Jak dlouhou dobu si firma udržuje vedoucí postavení na českém trhu nealko nápojů? KAUFMANOVÁ: Od našeho vstupu na trh, což znamená deset let. Je to samozřejmě spojeno s řadou investic a kvalitním servisem. Investovali jsme více než pět miliard korun do výrobních linek, technického know–how i distribuční infrastruktury a to se musí někde odrazit. Na českém trhu nabízíme na třicet značek nealko nápojů, průběžně uvádíme další značky. EURO: Máte ve své nabídce nějaké novinky? KAUFMANOVÁ: V posledních dnech uvádíme na trh nový sportovní nápoj Powerade, který jistě najde své místo zejména ve sportovních a fitness centrech včetně hotelových. Možná i na golfu. EURO: Co byste vzkázala účastníkům turnaje Hotelier Cup? KAUFMANOVÁ: Jsme rádi, že jsme je jako sponzor mohli pozvat na turnaj, který vlastně zakládá tradici. Pro naši společnost je to druhý ročník. Těšíme se na pokračování naší spolupráce a na setkání se všemi účastníky znovu napřesrok. EURO: Nezúčastníte se následujících ročníků i jako aktivní hráčka? KAUFMANOVÁ: Moje první setkání s golfem v Mariánských Lázních bylo velice příjemné. Bohužel naučit se všem finesám, které s sebou golf přináší, zabere hodně času. V tuto chvíli neumím odpovědět, zda se mi na něj podaří čas vyšetřit.

  • Našli jste v článku chybu?