Menu Zavřít

Otevřou se nové pobočky

6. 7. 2006
Autor: Euro.cz

BMW

WT100

PRAHA (mat) - Německá automobilka BMW výrazně rozšířila své aktivity v České republice a na Slovensku. V obou zemích firma otevřela vlastní odbytové společnosti. BMW tak v rámci nové ofenzivní strategie přebírá odpovědnost za trhy východní Evropy. Automobilka otevřela v Praze a Bratislavě nové kanceláře spadající přímo pod mnichovskou centrálu. Pobočky budou mít za úkol řídit cenovou, produktovou a marketingovou strategii, stejně jako plánování sítě prodejců a finanční záležitosti. Pražská pobočka v první fázi zaměstná patnáct manažerů. V příštím roce vyrostou podobné centrály ve Slovinsku, v Bulharsku a Rumunsku. Společnost chce tímto krokem zajistit, aby dosáhla po celé srůstající Evropě pro zákazníky standardizovaný servis stejné kvality. Zároveň si Němci od nové strategie slibují efektivnější průnik na trh. „Jsme přesvědčeni, že země východní Evropy mají nadprůměrný růstový potenciál. V příštích pěti letech tam plánujeme zvednout prodej o padesát procent,“ uvedl šéf marketingu a odbytu skupiny BMW Michael Ganal. V Česku společnost prodala v minulém roce 2120 automobilů, na Slovensku 1130. Celkově se v Česku, Slovinsku, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Bulharsku a Rumunsku BMW ročně prodá přes deset tisíc vozů.

  • Našli jste v článku chybu?