Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.
Rozsáhlou kampaň, která by měla přilákat více turistů do tohoto opomíjeného regionu, zahájil Pardubický kraj. „Podle statistických údajů o počtu hostů v ubytovacích zařízeních jsme na posledním místě v České republice,“ řekl krajský radní Miloslav Macela.
Součástí kampaně budou billboardy, rozhlasové spoty a inzeráty v tisku upozorňující na novou webovou adresu www.vychodnicechy.info. Mezi nejoblíbenější místa kraje patří Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem, skanzen Veselý Kopec nebo opravené „české Versailles“ vNových Hradech. Rozvíjí se i síť cyklostezek.
„Pro kampaň jsme zvolili slogan »I love východní Čechy«, kde anglický výraz ‘love’ nahrazuje motiv srdce,“ poznamenal Miroslav Papež z reklamní agentury MAXX Creative communication, která zakázku od kraje získala. Dvě dívky na sněžném skútru a v cadillacu zde pózují před nejvyšší horou kraje, kterou je Králický Sněžník.