Už třetím rokem u nás pod taktovkou společnosti Partners úspěšně expandují franšízy v atraktivní oblasti financí. Co obnáší rozjezd bankovní a poradenské pobočky Partners market? A jak ji dobře vést a řídit? Recept na úspěch má David Kundrt, ředitel Partners a spolumajitel pobočky v pražských Vysočanech.
Největší finančněporadenská společnost Partners u nás v roce 2013 využila volné místo na trhu a založila franšízový koncept poboček Partners market. Bankovní a poradenské pobočky umožňují i lidem z malých a středně velkých měst přístup ke stovkám finančních produktů pod jednou střechou.
Partners markety kombinují služby UniCredit Bank a finančního poradenství Partners. Klientům zde poradí nejen jednorázově s hypotékou, pojištěním nebo investicí. Připraví jim dlouhodobý finanční plán na míru a díky stovkám produktů od více než pěti desítek institucí umožní jednoduše
vybrat to nejlepší.
„Přijít může kdokoli přímo z ulice. Může jen zaskočit pro cestovní pojištění, spořicí účet nebo povinné ručení. Zároveň ale může dostat komplexní bankovní služby nebo se zcela svěřit do rukou odborníkovi a udělat si ve svých financích pořádek – a ne jen jednorázově, ale jednou provždy s pravidelnou aktualizací. Po návštěvě Partners marketu by už klient nikdy neměl mít potřebu jít kamkoli jinam pro informace ze světa financí,“ vypočítává hlavní výhody David Kundrt, ředitel pražského Partners marketu.
Roztáhnout podnikatelská křídla právě teď
V současnosti je otevřeno asi sedmdesát poboček, do několika let by jich v celé republice mělo být kolem sto padesáti. Konceptu se daří. Partners markety vykazují meziroční skokové nárůsty obratů i klientely. V roce 2015 měla top desítka poboček obrat pět milionů korun každá.
„Budování Partners marketů je správná cesta, jak se co nejvíce přiblížit všem klientům Partners, kterých je v současnosti téměř půl milionu, a postarat se o ně,“ vysvětluje podnikatelský potenciál David Kundrt.
Partners market znamená podnikatelskou příležitost nejen pro lidi z finančních oborů. Vybudovat si vlastní byznys, který
zajistí finanční i časovou nezávislost, může každý, kdo má chuť se pustit do práce s lidmi.
Nejúspěšnější jsou ti, kteří dobře znají svůj region a mají v něm dobré jméno i kontakty. Potřebují už jen kapitál ve výši alespoň 600 tisíc korun a touhu otevřít si vlastní finanční pobočku, kterou budou osobně
řídit.
„Pobočky vedené lidmi, kteří jsou pro podnikání zapáleni a vloží do ní vlastní prostředky, vykazují velmi zajímavé výsledky a s tím souvisí také vyšší ziskovost. Podmínkou je rovněž zájem o finance a schopnost řídit tým
pobočkových zaměstnanců,“ doplňuje David Kundrt z Partners.
Se silným partnerem za zády
Noví franšízanti získávají pomoc už při výběru lokality a pronájmu pobočky nebo s vybudováním bankovního místa. Mají zajištěnou marketingovou a IT podporu i software, stejně tak vzdělávání celého týmu pracovníků. Mohou se poradit s náborem zaměstnanců i s budováním klientské základny.
„Nemám důvod měnit. Těžko bych na dostatečné úrovni udržel krok se stále rostoucími legislativními požadavky, obtížně bych dokázal u obchodních partnerů vyjednat takové podmínky, jaké má Partners jako největší
hráč na trhu,“ říká David Kundrt.
Hotové pobočky s UniCredit Bank
Strategickým partnerem Partners je renomovaná banka UniCredit Bank. Toto spojení přináší jedinečnou příležitost k převzetí několika již fungujících poboček UniCredit Bank Expres s poradenskou službou Partners.
Kromě rozjezdu franšízy tak lze získat hotovou pobočku, naskočit tím do rozjetého finančního byznysu a mít stávající klienty i kontakty na potenciální klienty v daném regionu. Franšízant neztrácí čas obíháním úřadů, stavbou pobočky nebo pomalým rozjezdem.
Volné pobočky k převzetí se nacházejí například v Dobřichovicích, Litvínově, Poděbradech, Přelouči nebo Rožnově pod
Radhoštěm.