Menu Zavřít

Patent na eleganci

10. 10. 2006
Autor: Euro.cz

Hugo Boss

Hugo Boss dává přednost v jízdě všem sebevědomým mužům. Mužům, kteří mají svůj styl, a přesto se nebojí experimentovat. V Německu, v třiadvacátém roce minulého století, se začíná odvíjet historie jedné z nejslavnějších světových značek. V malém městečku Metzingen mladičký Hugo Boss rozjíždí výrobu pracovních oděvů, která o pár let později volně přejde k pánským oblekům. V 80. letech se stala značka Hugo Boss populární hlavně díky přísnému střihu obleků s vycpávkami ramen a oblíbenému seriálu Miami Vice. Slunce, pláž, palmy, koktejly, značkové obleky Hugo Boss a brýle Ray-Ban - to byly hlavní devizy tehdejšího fenoménu. Od té doby se firma nezadržitelně řítí vpřed. Omladila svou image, rozšířila nabídku o zavazadla, brýle, parfémy a jiné kosmetické produkty a vytvořila síť butiků svého jména. V současné době v Metzingenu šije 700 vysoce kvalifikovaných krejčích a švadlen obleky z 200 potřebných dílů, pouze stříhání je automatizované. Výroba zde nepřekročí 800 kusů za den a vše prochází puntičkářskou kontrolou. Značka Hugo Boss se prodává ve více než stovce zemí a zhruba 250 obchodech po celém světě. V České republice tyto výrobky najdete v Praze v Pařížské ulici 6 a na Jungmannově náměstí číslo 18. Interiér klidný, ale efektní. Sortiment vám nabídne všechny tři základní linie značky Hugo Boss - Black Label, Orange Label a Green Label. Linie Black Label je určená všem milovníkům klasiky a v kolekci pro podzim a zimu 2006/2007 je kontroverzně rozdělena do dvou stylů. První je jednoduše nenucená a druhá naopak rebelsky individuální. Sortiment zahrnuje módní vlněné svetry, stylové obleky, klasická polotrička i formální a neformální saka. Bohatá je i nabídka košil, vázanek a šál. Základním tónem je černá, námořnická modř a hnědá, ale v kolekci najdete i odstíny šedé, béžové, zelené nebo horčicově žluté. Linie Orange Label je v kolekci pro podzim a zimu 2006/2007 inspirována imigranty, kteří na začátku 20. století přišli do Ameriky. Je mladistvá, divoká a multikulturní. Košile jsou volně rozepnuty a doplněny o kšandy, šály a čepice. Nabídka džín přechází od světlemodrých modelů až k tmavému denimu a pyšní se zajímavými ručními detaily. Přírodní vzhled podtrhují pletené svetry a nepromokavé bundy. Linie Green Label vás bude provázet ve volném čase a je určena všem milovníkům sportů, jako jsou surfing, golf či fotbal. Ani ženy se u značky Hugo Boss nemusí cítit odstrčeny. Nabídka butiku v Pařížské 28 obsahuje i úspěšné dámské kolekce Boss Black Woman a Boss Orange Woman, které sbírají jeden úspěch za druhým. Zoufat nemusejí ani mimopražští zákazníci, kteří svého „Bosse“ mohou najít v butiku Ano Ano v Shopping Centru Grandhotelu PUPP v Karlových Varech. Zajímavou příležitostí je i nákup na pražském letišti, kde má značka hned tři butiky. V Terminálu Sever 1 v odletové hale A vám bude k dispozici klasická linie Black Label, v odletové hale B zase mladistvý Orange Label. Novinkou je i obchod v nově otevřeném Terminálu Sever 2, kde kromě pánských linií Black Label a Orange Label najdete i dámskou kolekci.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).