Petr Pištělák
PRAHA (tpk) - Výkonný ředitel oblasti marketing a produkty Petr Pištělák (32) byl 9. ledna zvolen dozorčí radou eBanky členem představenstva. Počet členů tohoto orgánu se tím doplnil na pět.
Pištělák přišel do eBanky v dubnu minulého roku z regionální centrály firmy Procter Gamble, kde působil téměř deset let na různých marketingových a obchodních pozicích. Po ukončení studia na brněnském Vysokém učení technickém odcestoval do Houstonu, kde absolvoval investiční kurs na Commercial Investment Real Estate Institute. Po krátké praxi v makléřské firmě Grubb and Ellis v Houstonu v roce 1993 nastoupil do marketingu firmy Procter & Gamble na pozici assistant brand manager, kde se účastnil budování značek jako Fairy Ultra, Jar a Pampers. Postupně se vypracoval na post corporate marketing manager, a když byl v roce 2000 v rámci Procter Gamble vytvořen nový region Střední Evropa Jih, dostal Pištělák na starosti mnohonárodnostní regionální oddělení Corporate Marketing. Počátkem roku 2001 se pak vrátil zpět k přímému řízení značek do pozice Business Unit Leader pro divizi kosmetických výrobků pro tentýž region.
Plynně hovoří anglicky, domluví se v Rusku i v Itálii. Jeho hlavní zálibou je sport (basketbal, kondiční běh, horské kolo a hokej na kolečkových bruslích), koníčkem je mu i hra na bicí nástroje.