Menu Zavřít

Pendolino - lety ve výšce nula

9. 1. 2006
Autor: Euro.cz

HLASY ČTENÁŘŮ (reakce na článek v Profitu č. 50/2005) Sice se zpožděním, s problémy a asi i za zbytečně vysokou cenu, ale přece - vlak 21. století je konečně tady! Moje firma má sídlo v Praze, ale prakticky každý týden jezdím do Olomouce a Ostravy.

HLASY ČTENÁŘŮ

(reakce na článek v Profitu č. 50/2005) Sice se zpožděním, s problémy a asi i za zbytečně vysokou cenu, ale přece - vlak 21. století je konečně tady! Moje firma má sídlo v Praze, ale prakticky každý týden jezdím do Olomouce a Ostravy. V průměru tak každou třetí cestu po „dálnici“ zažiji tolik stresu, nebezpečných situací a nečekaných zpoždění, že jsem se na rychlé a kvalitní spojení Pendolinem dlouho těšil.

MM25_AI

A kromě toho, že mám občas problémy s GSM signálem, jsem nadšený. Žádný stres, žádná únava, rychlost i cena jsou srovnatelné s cestou autem. Během cesty vyřídím plno práce nebo si prostě jenom odpočinu před jednáním na Moravě. Opravdu nechápu lidi, kteří i ve sněhové kalamitě raději dají přednost dálnici D1 a pak „tankodromu“ do Ostravy, než aby před šestihodinovou cestou s nejistým koncem dali přednost 3,5hodinové cestě „letadlem na kolejích“.

Ale abych jenom nechválil. Vlak typu Pendolina tady měl být už dávno. České dráhy se chlubí, přitom mají k dispozici necelých deset těchto moderních souprav. A ještě chtějí velký příplatek, místo aby se podobně kvalitní vozy staly standardem přinejmenším na všech rychlíkových trasách. A co služby na nádražích a vůbec celkové prostředí na nástupištích a podobně? Je toho ještě co dohánět.  **Petr Voller, Praha 4

  • Našli jste v článku chybu?