Menu Zavřít

Penny

26. 10. 2020
Autor: Euro.cz

Vojtěch Vít • vedoucí strategického marketingu Petr Chmelař • vedoucí oddělení nákupu Penny výrazně posiluje v manažerských pozicích. Vedoucím strategického marketingu se stal Vít Vojtěch a vedoucím oddělení nákupu Petr Chmelař. Ten do Penny přechází z obdobné pozice, ve které působil 12 let v řetězci Globus. Má rovněž bohaté zkušenosti ze společností Lidl, Plus Diskont a Ahold v České republice.

Chmelař vystudoval obor mezinárodní obchod a logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. Vojtěch pak do Penny zamířil z pozice ředitele promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia. I on vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor komerční komunikace.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).